Lechia ma nowego sponsora

Spółka Cedat, producent chemii budowlanej marki Cekol, została nowym sponsorem Lechii. To obok Grupy Lotos i Grupy Energa trzeci strategiczny partner klubu pochodzący z Gdańska.


- Samo rozpoczęcie współpracy z nowym sponsorem oficjalnym jest dla nas oczywiście wielką wartością. Podpisanie tej umowy jest dla nas jednak podwójnie ważne, bo Cekol to już trzecia rodzima marka, która wspiera Lechię. A właśnie tak chcemy budować siłę klubu - w powiązaniu z lokalnym biznesem i w ten sposób z obopólnymi korzyściami dla rozwoju Gdańska - mówi prezes Lechii Dariusz Krawczyk.

Negocjacje z nowym partnerem prowadzone były od końca wiosny. Podpisanie umowy cieszy obie strony, które brały w nich udział. - Nie ukrywam, że jesteśmy naprawdę zadowoleni z efektów naszych ustaleń - podkreśla Tomasz Koprowski, marketing manager Lechii Gdańsk odpowiedzialny za przebieg negocjacji. - Pozyskaliśmy nie tylko jedną z największych polskich firm w swojej branży, ale też partnera, z którym już na starcie dobrze się rozumieliśmy. To dobrze rokuje na przyszłość.

A przyszłość to możliwość dłuższej współpracy. Podpisana w dniu 19 września umowa sponsorska obowiązywać ma do końca obecnego sezonu piłkarskiego, z możliwością przedłużenia kontraktu.

- Wierzymy, że nasza współpraca potrwa dłużej niż jeden sezon - zapewnia Anna Pielak, prezes zarządu Spółki Cedat. - Lechia to nie tylko klub piłkarski i mecze, to też wychowanie młodych pokoleń w zamiłowaniu do sportu i zdrowej rywalizacji. Poza tym Lechia to kibice. To dla nich przede wszystkim wspieramy ich ukochaną drużynę - zaznacza Anna Pielak.

- Negocjacje z klubem przebiegały tak sprawnie, że życzyłbym sobie podobnych rozmów z każdym partnerem - mówi Piotr Kuryś, dyrektor handlowy Spółki Cedat. - Teraz marka Cekol będzie widoczna na każdym meczu Lechii. Cieszymy się, że współpracujemy z prężnym klubem, bo tak widzimy właśnie Lechię. 20 transferów i nowi piłkarze na boisku to jeden wymiar zaangażowania, który doceniamy, drugi to właśnie inwestowanie w młode pokolenia. Z takimi partnerami nam po drodze do wzmacniana i utrwalania wizerunku naszej marki - podsumowuje Kuryś.

REKORD LECHII. JEDNO OKNO TRANSFEROWE - 20 NOWYCH PIŁKARZY! OTO ONI