Nowa światowa reklamówka Coca-Coli powstała na PGE Arenie [WIDEO]

Jedna z najbardziej znanych marek na świecie nakręciła swoją nową reklamówkę na PGE Arenie. Na gdańskim stadionie powstał film promujący Copa Coca-Cola 2015, międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży.
Ekipa filmowa pojawiła się na PGE Arenie pod koniec ubiegłego roku i na gdańskim stadionie pracowała przez pięć dni. Na obiekcie wybudowano specjalną scenografię, która przedstawia pokoje nastolatków, ambasadorów Copa Coca-Cola 2015 - turnieju dla młodych piłkarzy i piłkarek, w którym wezmą udział młodzi ludzie z 60 krajów. W spocie wystąpiło ośmioro nastolatków z USA, Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. Polskę reprezentuje Kamila Komisarczyk z UKS Sparta Daleszyce, która wygrała konkurs organizowany przez stowarzyszenie Coca-Cola Poland na prezentację piłkarskiej historii.

- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - mówi prezes spółki Arena Gdańsk Operator Tomasz Kowalski.

Produkcja spotu Coca-Coli nie jest pierwszym telewizyjnym przedsięwzięciem na PGE Arenie. Wcześniej na stadionie gościli uczestnicy programu "Ugotowani", kręcono tu także fragmenty serialu "Prawo Agaty", emitowanego w TVN. Ponadto PGE Arena gości w czołówce "Wiadomości" TVP i była także wykorzystana w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Spot promujący Copa Coca-Cola 2015 nakręcony na PGE Arenie